Saturday 19 January 2013

Soft Icy White



This one was a Christmass gift for my little sister. She's also interested in various crafts so I knew she'll appreciate a hand made gift. Also, I think it'll really suit her!
The bracelet is hand felted from husky undercoat (thanks for donating Nives & Inya :) ). I realized that the felted beads come out much smoother if I combine wet felting with needle felting.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ova sam narukvicu napravila mlađoj sestri za Božić. Sestra mi se također bavi raznim kreativnim hobijima, tako da sam znala da će je razveseliti ručno izrađen poklon. Osim toga, mislim da će joj jako dobro stajati!
Narukvica je filcana od dlake haskija (hvala na donaciji Nives & Inya :) ). Zaključila sam i da filcane kuglice ispadnu puno pravilnije i urednije kad kombiniram tehnike mokrog filcanja i filcanja iglom.

1 comment:

  1. Ne znam kako to radiš, ali sam oduševljena svaki puta kad posjetim ovaj divan blog! Imaš odlične ideje i originalno mi je to što koristiš pseću dlaku i poddlaku za filcanje :) Super

    ReplyDelete